#333333

30 december 2008

Ja då är det dagen innan nyårsafton och ett nytt år! Jag själv börjar bli lite krasslig i halsen, hoppas verkligen det inte bryter ut riktigt än, men de gör det säkert. Men hoppas på det bästa. Har fixat ny inredning av denna bloggen också, men som sagt jag kommer inte skriva lika mycket i denna men kan vara roligt med lite ändring, men ska försöka göra den lite gladare i färgerna, men det gör jag absolut inte idag. Svartvit får räcka just nu.
Annars idag har jag bara sovit, kollat på tv och tagit det ovanligt lugnt.
Imorgon är det nyårsafton, då ska jag till hallen för att kolla nyårschansen som de flesta bowlare ska spela men inte jag. Jag hoppar över den detta året, men kanske kommer igen nästa år.
Efteråt ska vi dra till Nettan o co, ska ha trevligt där och sen på torsdag börjar jag blogga mer i den andra bloggen.
Men ska nog ut och gå en stund, behövligt! ;D Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback