#333333

8 december 2008

Ja då har man kört med körskolan igen, och det gick faktiskt väldigt bra. Hon fick bara stoppa mig två ggr så jag fick kärringstopp, men jag skulle förbättra avsökning av ALLA korsningar, ha inte nere kopplingen i onödan, och kolla cykelbanor, så nu har jag 2 mindre punkter att tänka på, gött som få!. :D Jag trodde att jag hade en enkellektion, men gladeligen så hade jag en dubbellektion. Vi körde runt lite i mölndal, många avsökningsområden och rätt många rondeller. Tillslut så stannade vi i ett bostadsområde, och jag skulle backa runt hörn, det gick faktiskt jätte bra om man jämnför med alla andra backa runt hörn omgångar jag gjort! Så jag är faktiskt nöjd med körningen, och det verkade som om Anneli också tyckte det, gött mos. Nu ska jag bara börja plugga intensivt igen, men har inte orken att göra det, men ska man ha körkort helst innan jag fyller 20 men om inte annat, innan mitt pass går ut ;D.
Men annars idag så stack jag till pressbyrån efter körningen, gött att börja kvart över ett och sluta halv 7, softa grejer. Men nu ska jag dra, ska alldeles strax kolla på prison break som börjar klockan 22, ett favorit program! ;D
Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback