#333333

3 december 2008

Jaha denna dagen har också gått, helt meningslöst i skolan. Först hade vi information, sen engelska, rast, datorkunskap i 20 min. Efter de 20 minutrarna som hade gått, fick vi lunchrast för att sedan ta bussen till Munkebäck. Vi skulle åka till nån loppis, fett tråkigt och vi var där 15 min och sen ville vi dra. Först skulle vi vara där i 2 timmar, men haha vi pallade inte det. :D Jag själv mår väl sådär, har ont i halsen och det släpper inte riktigt, riktig rethosta som har kommit nu. AJa vi fick ju dra tidigare därifrån, så jag, reeta och ala drog till stan för att kolla lite julklappar. Efter typ tre timmar åkte vi därifrån, jag åkte till gamlestan och de andra två åkte hem ;D. Det gick inte så himla bra idag, var otroligt trött och allmänt seg, så var inte särskilt fokuserad. Tur att matcherna är över!
Annars så händer itne så mycket, tar det lugnt och lever la livet dårå. Men nu ska jag snart sova, och se vad dagen blir imorgon! Men ha´t gött! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback