#333333

11 december 2008

Jaha idag hade vi idrott och kost o hälsa på eftermiddagen. På kost och hälsa hade vi mys, vissa hade ansiktsmask, och sen hade vi jätte mycket god frukt, annanas, vindruvor, banan, melon och 70% choklad. :D Mycket mysigt och efter det åkte jag till torget för att köpa ett par tunna knästrumpor. Idag fick jag ett samtal från en fotosession typ carro hade skrivit upp mitt nr där för att om man skrev 10 nr så fick man en bild gratis, de fråga ifall jag ville komma dit och bli fotad. Jag tänkte att ja men det kan du vara skoj, så imorgon ska jag, Reeta och Ala dit efter skolan. Så det kommer nog bli skoj, vi skulle ta med oss tre plagg, och sen fick man reda på lite till av carro så det kommer bli en rolig upplevelse. :D Annars imorgon i skolan ska vi ha lussefika, och kärnämne så slutar vi halv tolv. Soft dag!
På lördag blir det barnpassning annars inget nytt. :)
Men nu ska jag sova, försov mig faktiskt idag till tjugo över 7 så mamma fick skjutsa mig till skolan. ;D Men nu ska jag dra, ha det gött! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback