#333333

En rolig grej ;D

Tio första:
Första bästa kompis: Anna på branndammsbacken!
Första bil: Äger själv ingen bil, men mor hade nog en gammal volvo bil.
Första kärlek: Har inte haft någon ;D eller en men de vara inte mer än några dagar tror jag. Så det var ingen kärlek på det viset.
Första husdjur: Katt
Första semester: Som jag minns, legoland.
Första jobb: Mc Donalds
Första köpta skiva: Ja du, de gamla goda tiderna. Kan kanske ha varit Spice girls om inte westlife. Kommer inte ihåg.
Första riktiga kärlek: Har inte haft någon ..
Första piercing: Ingen, är jag den enda? ;D
Första konsert: Minns inte riktigt. :P

Nio senaste:
Senaste alkoholdrycken: Det var ett tag sen nu, men tror det var den rosa x-cidern för månader sen :P
Senaste bilfärd: Idag, från torget och hem, köraren var jag :P
Senaste filmen du såg: P.s I Love you! Tyckte allt den var bra. :) Lite sorglig, mysig & rolig :D
Senast ringda telefonsamtal: Till mamma, varje dag så får det bli ett samtal, så jag vet vart hon håller hus, ett måste för min del ;D
Senaste bubbelbadet: När jag, Sofia och Linus var på Vattenpalatset.
Senaste spelade CD: Har inte spelat någon cd på länge faktiskt.
Senaste kyss: De var ett bra tag sen ;D
Senaste gången du grät: Förra veckan, då behövde jag det verkligen.
Senaste måltiden: Ris m kyckling/curry sås.

Åtta har du någonsin:
Dejtat en av dina bästa kompisar: Nej
Blivit arresterad: Nej
Blivit kär vid första ögonkastet: Inte än :)
Fastnat med blicken i någons urringning: Nej
Sagt att du älskar någon utan att mena det: Nej
Haft ett one night stand: Nej
Busringt till någon: Ja

Sju saker du har på dig:
1. Linne
2. Shorts
3. Trosor
4. Mitt tjocka täcke.(ligger i sängen)
5.
6.
7.

Sex saker du har gjort idag:
1. Åkt buss
2. Pratat med människor
3. Stått i kassan
4. Plockat tidningar
5. Köpt julklappar
6. Kollat på Prison Break

5 favoritsaker utan rangordning:
1. Min mobiltelefon
2. Min Laptop
3. Min stora säng
4. Plattång
5. Mat, hihi. Inte alla som får mat varje dag, så därför är det en favorit.

4 personer du kan berätta allt för:
1. Mamma
2. Pappa
3. Sen berättar jag ju inte ALLT för kompisar, nåt måste man ju hålla för sig själv.
4.


3 val:
Blått eller rött: Helst blått
Sommar eller vinter: Sommar men vinter är mys :D
Choklad eller chips: Choklad

2 saker att göra innan du dör:
1. Vill göra massa, men åka till USA med nån. :D Vara borta i kanske nån månad.
2. Spela bowling, i ett mycket bättre lag ;D, kanske elit, men vem vet.

1 sak du ångrar:
Jag ångrar ingenting!

Jag kopierade från Vikkan, brist på annat :D Men nu vet ni kanske lite mer om mig, något ni inte visste? 
Men nu är det läggdags, ska drömma om vilken studentmössa jag ska ha. ;D och vad som ska stå på, men är nästan säker på vad jag ska ha. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback