#333333

10 januari 2008

Jaha då har ännu en dag i januari gått och dagen var väldigt soft.
Hade idrott i 1½ timme sen sluta vi, och läraren sa att jag hade VG i betyg i idrott om jag fortsätter som jag gör. Åh det kommer jag absolut göra, för vill ju inte sjunka ner till G. Så jag är glad för de.
ANnars slutade man ju kvart över 10, så det var ju soft. Åkte hem och det bara öste ner ner regn, helt otroligt att det kan regna så mycket, men iaf. Kollade film och tog de lugnt till mor ringde och sa att jag skulle följa med till frölunda hallen för att fixa min andra förstaboll. Så nu är tummen fixad och kan spela med den bollen igen. :)
Ska alldeles strax sova, så godnatt.

(tur jag kopiera, för loggades ut idag igen)

Kommentarer
Postat av: Jenny

bra att du kopierar haha:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback