#333333

12 januari 2008

Det blev ju en såndär hemsk tidig uppgång och åk till jönköping& tibro för att spela match.
Ingen av vardera matcherna gick vidare bra, eller vi hade inte resultaten på vår sida utan vi förlorade med väldigt små marginaler i matchen. Verkligen hemskt, sen att åka så jätte långt för att få spela 2 serier när man redan förlorat matchen, iofs så vet jag inte vart jag ligger i bowling och allt annat så kanske inte skulle haft ork till det, men ville ju ändå ha en chans innan man satte mig som reserv andra matchen också, ta hellre ut mig än att sätta in mig som reserv igen. Men jag tror de mesta ligger att jag inte trivs i skolan, stör mig på den skit skolan. Så ska försöka få växelutbildning och vara ute några dagar i veckan för att få komma ifrån. Mamma tycker också det, så hon ska prata med Gunilla.
Jag hoppas verkligen det löser sig, för har varken ork eller så att vara i skolan just nu.
Men ska ta och sova alldeles, godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback