#333333

17 januari 2008

Jag och blogg nu är inte sådär jätte bra, men aja det kan inte alltid gå på räls.
Annars så funkar väl skolan, men jag längtar och hoppas att jag kommer ut på växelutbildningen snart, för skolan är katastrof när en av människorna är där. Hatar han över hela mitt hjärta och min själ, man kan bara inte vara så korkad som person!.
Men aja ska inte blåsa bort detta inlägget på en idiotisk person :).
Annars dessa dagarna har man inte gjort så mycket, har tränat bowling och så. Idag har de allt vart en soft dag, hade idrott, sen åkte jag till torget och köpte tuggummi och dricka, träffade Carina också, längtar verkligen till praktiken då ska jag få vara på pressbyrån i 3 veckor :D:D.
Åkte senare till stan för att köpa sandras present, men de kan jag inte avslöja här, för hon kommer säkert läsa detta inlägg. :)
Sen åkte jag till El-giganten för att se ifall de kunde göra något med min Ipod, och han fick bort alla låtar som jag inte kunnat lyssna på. Gött nu ska jag bara fixa ny iTunes på datorn så det inte blir de gamla vanliga igen. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback