#333333

19 januari 2008

Igår blev det skolan, och på kvällen blev det till att åka hem till sandra för hon skulle ha tjejmiddag.
Det blev allt en hel del folk, 13 st sammanlagt.
Vi åt god mat, hade lite lekar och sjöng singstar, hel trevligt va de. Men senare fick jag skjuts av mor, för att åka hem i det vädret med buss skulle inte vart någon höjdare precis. Halv storm och regn!
Men annars va de skoj och mycket skratt. Tack för den dagen, och idag 19 januari fyller du, så grattis på 18 års dagen Sandra.
Annars idag så sov man till, hm vågar man säga?. Mamma väckte mig halv 4 när de hade kommit hem.  Värsta skönt att sova så länge, men hela dagen är ju förstörd, så man har inte gjort så mycket idag.


Kommentarer
Postat av: Morbror

Hmmm, sova 14 timmar är inte normalt.
Sök hjälp!!
Och när du fått hjälp, så hör du av dig till mig så jag oxo kan få hjälp. Sova 12-14 timmar är ju inget problem för mig heller ;-)

2008-01-20 @ 16:05:42
Postat av: Johanna

Det går i släkten vettu :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback