#333333

21 januari 2008

Dagen idag var en väldigt skön dag, fick reda på att jag slutar 13.20 på onsdag istället för 15.00 för att vi ska gå my fair lady klockan halv 8 på kvällen. Så vi får lite kompensations tid. :)
Annars idag var skolan så soft som den kan bli, inga bråk, för att dessa personer inte va i skolan. Så skönt, och njutningsbart. Efter skolan åkte jag till gamlestaden för att träna lite bowling.
Kändes riktigt bra faktiskt och de var inte plågande att träna utan riktigt roligt. :D
Spelade tre serier och fick 144, 197 och 160 på dessa serier, alltså 167 i snitt - Nöjd!.
Kom hem rätt sent för att jag orkade inte åka bussen hem så väntade tills mor och eddy hade tränat färdigt, vilket blev att jag kom hem vid ungefär 20 tiden.
Så har inte hunnit göra så mycket mer, utan mest kollat på tv och tat de lugnt!.
Nu ska jag ta och sova, och för en gångs skull utan att läsa harry potter boken, fast jag har 10 kapitell kvar men har ingen ork till att läsa och koncentrera mig. :) GODNATT

(ps, grattis andreas denna gången på 18 års dagen)   :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback