#333333

22 januari 2008

Idag har också vart en helt sjukt skön dag i skolan, säger bara detta, det är så lugnt i skolan när 3 st människor inte är där. Och det är så härligt!
Annars idag var de en soft dag, efter skolan åkte jag till torget i en knökad buss och kollade på skor, behöver verkligen ett par nya och en bild kommer upp :). Det lutar rätt mycket åt dessa skor, så kan inte säga annat.
Efter torget åkte jag hem, och dammsög de värsta, det var verkligen dammråttor överallt, de var väldigt äckligt.
Sen har en måltid med soppa slunkit ner i magen och det var gudomligt gott.
Annars har man inte gjort så mycket, men ska kolla annat sen ska jag faktiskt lägga mig och läsa harry potter igen, så kanske jag somnar i tid för en gångs skull.
Svarta med grå insida och prickar i streck. Märke: lacoste. stl 37 :)

image105


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback