#333333

23 januari 2008

Idag har faktiskt vart en stressad dag, men de var väldigt skönt att sluta 13.20 för att sedan på kvällen gå på "My fair lady". Först skolan då, den var lugn och skön idag med. Sedan tog jag bussen till frölunda torg för att köpa de skorna, det gick bra och nu är man lite fattigare i plånboken igen!
Åkte sedan hem för att duscha, blåsa håret och platta håret. Det tog sin tid med blev färdig i väldig bra tid, för att sedan ta bussen till gamlestaden. Blev en timmes bowling, vilket faktiskt inte kändes så bra men de flesta tyckte att de såg bra ut så det är väl de jag får gå på. :) Roligt att se dig Reneé har saknat dig , du ger glädje till allihopa <3. Annars så åkte jag till stan för att möta Reeta för vi skulle gå till operan, vi skulle se en musikal. Vi träffade angelica inne i nordstan och gick till operan, och nedrans vad ont i fötterna jag hade, vi (jag o reeta) klaga hela tiden :D.
Men aja föreställningen börja vid halv 8 och sluta halv 11, den var faktiskt väldigt bra och lättsam att se på. Så detta var min härliga / lite stressande dag.
SKa nu ta och sova, kraften börjar ta slut , GODNATT :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback