#333333

25 januari 2008

Idag har vart en toppen dag faktiskt, skolan på morgonen till ca kvart över 11.
Sedan stack man till torget, köpte två tröjor på rea och åkte hem för att sedan vid ca 14 åka till affären och köpa de nödvändigaste till kvällen.
Timmarna gick och tillslut kom iaf julia, vi installerade singstar och sedan vid ca 19 tiden gick vi till hållplatsen för att möta Johan och Louisa :D, as trevliga människor, och man får ofta goda skratt när man är med dessa människor. Anna stod och vänta på oss vid min port, och ja sedan gick vi in och börja laga mat :D, det blev as gott. Ris va vi grymma på att göra och sedan thai kyckling såsen, gudomligt gott. Vi prata och hade allmänt trevligt, tog kort och sedan blev de godis tajm!, de var helt galna, bara vräkte i sig :D. Chips, dipp, dricka, godis och popcorn de mesta gick åt, duktigt gjort.
Tack för en hel trevlig dag, Johan, Anna, Julia, Louisa, Rebecca och mig själv :D.
Föresten Rebecca, hon ställer alltid till med något! Jag anade liksom att du skulle komma, och så ringer de på portknappen, och jag skulle trycka upp så hon kunde öppna. Men sedan trycker hon in den en gång till och knappen fastnar i de läget så ringklockan ringer hela tiden. Öronbedövat ljud, hemsk. Men tillslut fick man ju loss knappen, så klockan slutade ringa. ALltid i rebeccas närvaro något sådanthär händer. :D Men alltid lika trevligt att ha dig här.
Bilder kommer upp på bilddagboken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback