#333333

27 januari 2008

Idag blev det ju bowlingdags igen, fast med b-laget.
Allt kändes bra, men fan varför ska man missa när man tatt den käglan massor av gånger.
Men det blev iaf 10-10 vilket var lite surt, för vi förlorade totalen med 7 pinnar första serien och 2 poäng i sista. Rackarns! Det blev iaf 691 för mig, 163, 138 (buhu!), 202 (:D) och 181. Bra avslut faktiskt och starkt när man hade 138 serien i serie två. Men på hela 8 serier som jag spelat denna helgen så fick jag 177 i snitt på 8 serier.
Efter matchen vid ca 14.45 så hämta pappa mig för vi skulle åka till faster Elsie och Kent. Det blev en hel lyckad kväll, kom hem vid 20.00 snåret. Maten var gudomligt god, och vi fick allt några härliga skratt. Tack för denna dag! ska ta och sova nu. GOD NATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback