#333333

30 januari 2008

Hallå !
Detta var ett tag sen, men har inte haft ork att skriva faktiskt.
Men idag är det väl dags igen. I måndags så var det skolan, och bowling träning efter det. Bowlingen kändes helt okej, och denna dag flöt på bra.
I tisdags var jag hemma hela dagen, huvudet kändes tungt och jag hängde inte alls med i takterna!, synd det för ville verkligen spela pingis med skolan. Sov till 16.00, men jag vaknade lite då och då men orkade då inte gå upp för huvudet var fruktansvärt tungt.
Idag var jag också hemma för jag är alldeles trött i kropp och huvud. :/ Men måste bara komma igång med träning så man orkar mer, har dessutom varit rosslig i halsen sen veckor tillbaka, jobbigt.
Så idag sov man till ca 11 eller nåt, va så sugen på kladdkaka så det gjorde jag idag. Den blev väldigt lyckad och väldigt god. Sedan kollade man på harry potter 1 och 2, de var bra som vanligt men snart kan jag de alldeles utantill. Efter dessa filmer, så diskade jag faktiskt, kände mig väldigt duktig!
Men sen blev man trött och eländig så man vilade i soffan och sen gick man till den här dumburken, och nu sitter man här!
Aja ska nog lägga in lite bilder på bdb :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback