#333333

31 januari 2008. Avstängt

Här var det avstängt!
Nu vet man ju iaf hur det känns att vara utan vatten.
Kände på kranen imorse att de nästan inte gick att få ut något vatten och när man skulle göra strålen starkare så gick det ej.
Det var ju toppen över i att jag verkligen behövde duscha idag innan jag skulle till Kärra.
Inget vatten, kan inte göra någon mat, t.ex pasta :P Men kom på nu att vi har bakade potatisar :D
Men iaf senare på dagen drar jag till Kärra för att vara barnvakt i ca 3 dagar, Jag och Sandra :) det ska nog gå vägen.
Aja ska börja packa ihop lite grejer i en väska, så ska jag ta och göra lite mat också.
(och imorgon är det dagen på en helt ny månad, så snabbt en månad rusar iväg.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback