#333333

9 januari 2008

Jo denna bloggen loggades ut när jag hade skrivit en hel novell, nej men iaf en relativt lång.
Jenny jag ska kopiera vad jag skriver nästa gång, så slipper man skriva om allt igen.
Pengarna jag hade fått på banken är fortfarande kvar, och banken såg inte heller var de kom från. Så får behålla pengarna , och om de är någon som ringer och säger att de satt in 1837,60;- fel så får de ju ta bort dessa fina pengar. Men det ska väl inte hända xD
Annars har man vart i skolan, och sedan blev det bowling efteråt. Mamma tyckte de såg bra ut när hon kom, men jag själv kände mig helt omotiverad. Men de är ändå dubbel match borta, långt åt skogen. Jönköping och Tibro, men men, är reserv så får spela från start i b-laget istället. :)
Annars har man bara tatt de lugnt nu på kvällen, men ska ta och sova, så för andra gången för mig Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback