#333333

1 juli 2008

Ja nu du morsan lär du bli glader, har faktiskt städat, lagt alla mina smuts kläder i 2 papperskassar, gått ner till tvättstugan och bokade tid på torsdag den 3/7-08 så då kan vi tvätta!. Sen efter allt undanplockande så drog jag ut med återvinnings påsarna, 6 st plus två st skräppåsar. Efter allt det så gick jag hem, började dammsuga och efter det så diska jag. :D Allt tog ungefär 3 timmar, men rent blev det och jag vette skjutton hur jag orkade, men blev så speedad på mina två redbull jag drack några timmar innan. Nu när morsan kom hem precis så tappa hon ordet, sen *gud va skönt* *åh*, *alltså gud vad skönt, göött* :D så det var väl väldigt bra att jag gjorde det. Sen tror jag det lutar mot att jag skulle tvätta på torsdag för nu hade morsan plötsligt planerat in något annat!
Annars idag har man inte gjort så hemskt mycket, vart på pressbyrån till halv 5, åkte hem och började städa som sagt! Jag måste säga att rummen blev kliniskt rena. 
Yes, yes, nu ska jag ta och äga lite folk i pokern! Ha de göött!  


Före och efterbild på mitt rum kommer imorgon!

Kommentarer
Postat av: Nettan

Fick du bokat någon tid igår ????????

Kram på dig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback