#333333

12 juli 2008

Igår så vakna man rätt tidigt, vid 9 eller nåt. Men vid tjugo över 11 kom jag iväg till stan för att gå försäkringskassan och fixa en grej. Så gött, snart får jag aktivitetsersättning också, utöver löner och grejs!. Naajs!  Efter det så åkte jag till morsans jobb, sortera dessa kära papper i 5 timmar. Det är inte jätte roligt, men pengarna är behövliga och mamma älskar att jag/vi gör det. Så det är bara att komma dit några ggr till så är papprena borta ;D.
Efter de så gjorde man väl inte mycket mer än att åka till Kärra , sen blev de att kolla på tv och datorn.
Men idag vakna man rätt tidigt, men orkade inte gå upp, så vid halv 11 kom jag nog upp.
Men ska ta och äta lite frulle nu, ha de göött, pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback