#333333

3 juli 2008

Det blir ingen bild på mitt rum, för kameran är oladdad och på min dator går de inte att få in bilderna!, får gå via datorn i vardagsrummet och sen skicka över de på hotmail, för att få bilderna till denna datorn.
Men men igår blev det delsjön efter pressbyrån, jag och mor tog en liten promenad och rolig blev den också! jag kunde inte gå med en flaska i handen! kom i otakt med den andra handen och ja det blev problematiskt. Fick bära bilnyckeln istället och det gick mycket bättre.
Idag var det pressbyrån och sjukt vad tråkigt det var, inget folk alls, man stod och svettades i de 28 graderna vi hade i butiken, och man bara kände hur all choklad smälte i affären. Ventilerna funkade inte så bra när snurrdörrarna stod uppe! Gick hem i mina varma tjocka jeans och skulle ner till tvättstugan.
När jag öppnade tvättmaskins dörren så ser jag att de ligger sjukt mycket hår där, och jag blir helt jävla förbannad att de aldrig kan göra rent efter sig om de nu blir hår och sånt kvar från tvätten. Sen inte minst att det var sjukt dammigt, dammråttorna var framme, och inte minst i torkskåpet, det var så sjukt äckligt dammigt så jag höll på att sopa i ca 20 min. Är det så himla svårt att ta fram sopborsten och sen torka av tvättmaskinerna efter sig? Ni är hemska!  vi är många lägenheter som delar på den tvättstugan, och då ska den vara någorlunda ren!.
Aja nu ska jag sova, behöver all sömn som går att nå just nu. Ha de göött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback