#333333

31 juli

Idag blev man väckt av att Sofia ringde och fråga ifall jag ville hänga på till Liseberg, och tänkte visst kan jag det. Så det var bara att kliva upp ur sängen, in i duschen och sen klä på sig, packa väskan och gå. Allt det hann jag på en halvtimme & då är jag ingen morgonmänniska. :D Kom till liseberg vid kvart över 12, och där stod Sandra och vänta. Vi gick in och vänta på de andra, köpte dricka och en cheesehamburgare för var göör hungrig. Sen kom Nettan, Sofia, Sanna & Linus, men tio min efter kom också Uffe och Kjell. Åkte flumride m,m så det var allt skoj, alla blev trötta så vi gick ut och tog oss till mc donalds vid scandinavium, åt där och sen så stack sandra, uffe och kjell för deras parkeringsbiljett tid tog slut. Sen efter några min så blev resten hämtade och jag fick ta bussen hem.
Men men just nu gör jag inte allt för mycket, ska nog poppa lite goda popcorn och sätta mig vid tv,n en stund. Vet ju inte ifall morsan kommer hem, för hon skulle tvätta hos Eddan, så ja får la se ifall jag blir själv eller inte. Skulle vara sjuuukt gött att vara själv ikväll. :D Ha de göött !


Ps,  Elin har namnsdag idag, så grattis alla Elin människor! och jag är en av dessa, iaf i andra namn. :D
Nettan, lycka till! :D

Kommentarer
Postat av: Nettan

Förlåt glömde gratta dig på namnsdagen.

GRATTIS så här lite i efterskott.

Kram Nettan


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback