#333333

4 juli 2008

Idag var iaf en bättre dag på pressbyrån, hände lite mer, och hade oftast något att göra. En sak jag fortfarande sitter och tänker på är att de var en kund som kom och köpte två Geisha glass, och efter ett tag kom en annan person in och sa att min väninna var här och köpte två glassar förut, och när jag öppnade min glass så fanns det inget rån i den! och jag blev lite paff och sa "nä skojar du eller?" så sa hon andra att ne, min vän höll på att få fnatt (skratta åt mig) uppe på jobbet, och sa att jag skulle gå ner med den igen. Så det är sant, en Geisha glass utan rån. Det var ju knepigt :P!
Annars så var de problem med massa annat, men de löste sig de också. Slutade vid 16, och gick hem, varmt var det också, inte särskilt behagligt heller. Men nu ska vi inte klaga. Föresten, fick min nya kod så jag kunde boka teoriprovet, det är nästan om en månad och pluggat har man inte heller gjort så hemskt mycket, så det måste ske ett under om jag ska klara det första gången. ;D Får väl hoppas på det bästa, ska skriva in mig på någon bra skola, så får vi se hur allt slutar tillslut.
Nu ska jag ta och slappa, morsan kommer snart hem med pizza, yummie! :D
Ha de göött i värmen, njut så länge de varar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback