#333333

6 juli 2008

Igår efter att jag vakna åktejag till kusinerna för att Sofia skulle visa mig hur man gjorde med Putte. Ska ta hand om den lilla filuren från ons-sön. Det tror jag nog att jag klarar, så blir väl kanske någon övernattning där, jobbigt att åka fram och tillbaka, de tar ju sin lilla tid. Jag åkte hem och kom hem vid halv 8 eller nåt sånt, fick ett sms av Rebecca då och hon fråga ifall jag ville gå och ta en promenad. Visst vill man det, får ta alla chanser att träffa dig nu innan du åker till Uppsala, för du ska ju ut och segla i hela juli, usch vad jag kommer sakna dig.
När vi träffades vid halv 9 så gick vi till Elida för att hon skulle lämna lite kläder där, och nedrigt den båten är stoor! Efter det gick vi till havet, satte oss där och prata o bara hade de mys. Sen gick vi tillbaka till båten för att rebecca skulle lämna sin tjocktröja där, och det blev gör stressigt för jag ville inte missa min buss som gick 22.49, när vi kom till sik gatan såg vi 98 som går till frölunda torg, men det var inte min buss men vi tänkte sheet om den kommer där så kommer min närsom helst. När vi gick förbi hörnet ser vi 96 och jag bara neej. SÅ jag sprang till rondellen och försökte stanna bussen, och jag lyckades ;D. Men han såg inte så jätte glad ut, så jag tacka så hemskt mycket men ingen trevlig respons tillbaka, vissa busschafförer är så sjukt tråkiga!. Kom hem och idag har man inte alls gjort mycket, har varit så trött och så, så jag somnade i sängen i ungefär 3 timmar. Gött var det iaf, måste duscha men har man någon mer ork imorgon? :P Njaa, så ska la duscha,  ha de gott !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback