#333333

9 juli 2008

Sen senast jag skrev så har jag väl gjort det vanliga, vart på pressbyrån 10-16.30. Det är de vanliga just nu, och idag fick jag besked att jag ska få anställning där. De bara: vi kan inte ge dig mycket i lön, och idag säger Carina att jag kanske kan få 95kr /h och jag menar det är rätt bra.
Åkte också till kärra idag för att jag ska se till Putte, Sofias hamster. Han måste ju få lite mat i magen och nytt vatten varje dag, tror jag ska vara här till söndag, så gött att vara själv ibland. :D
Imorgon kommer Carina och hämtar mig, det blir en tidig morgon. Men får vara med henne när hon öppnar affären. Så det är också något man ska lära sig.
Men nu ska jag allt ta de lugnt, sätta mig i soffan och slappa. Ha de gött !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback