#333333

19 juli 2008

Hallå hallå, som Sofia fyllde år i söndags så fick hon ju present av mig att vi skulle gå på bio. Idag blev det av, och filmen Kung fu Panda blev det. Den var riktigt nice faktiskt, rätt rolig, den borde ses, fanns en hel del roliga kommentarer sen vill jag se Mamma Mia, Sex and the city filmen, Harry Potters som kommer ut i år och en annan film som jag inte kommer ihåg vad den heter. Annars idag har man inte gjort så mycket, blev mycket bussåkande iaf. Från frölunda till kärra, från kärra till bergakungen, från bergakungen till kärra och ännu en gång från kärra till frölunda. Men vi har iaf haft de gör trevligt, annars idag hann de inte bli så mycket, och imorgon har jag ingen aning om vad som händer, får väl se ifall man hittar på något skoj.
Men aja, jag ska ta och dra, se på tv eller något. Ha de gutt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback