#333333

25 juli 2008

Hej hopp allesammans, hann inte skriva innan tolvslaget. Men är kommer en liten uppdatering. I onsdags blev det att jobba i 1½ timme eller nåt för att få upp dessa kära tidningar. En som jobbar där är fett nice, men mer säger jag inte. :) Efter de åkte jag hem, så trött o sleten jag var, så tog de lugnt framför tv.n tills morsan ringde o fråga vad jag gjorde m,m. Hon ville spela golf men istället kom hon hem och vi åkte ut en liten tur med bilen. Åkte till näsets parkering och tränade på att parkera, backa runt hörn. Jag parkera tillomed bredvid bilar idag, var fett nervös men det gick ju smort som smör!. Man tänker att nu repar jag bilen men ICKE! :D  Haha alltså min mor är ju helt knas ibland, när jag skulle backa runt hörnet så säger hon, "johanna, full ratt NU" jag ratta o ratta och kom så jefla bra så jag blev sjukt impad på mig själv, men sen så vet jag inte vad hon får de ifrån, men hon slår ur sig "drunk ratt" & "full ratt" - Drunk  = full. Om ni förstår, tyckte det iaf var lite roligt. :D Inte så lätt att skriva ner de o få de skoj, men aja. Resten av bilturen gick ju bra, förutom att jag då fick ett kärringstopp, var försnabb med växlingen, och vette skjutton hur jag lyckas jämnt men kantstenar är inte på min sida. :D Henk de blev en kantsten iaf, haha.
Den dagen blev inte så mycket mer förutom lite korv/bröd o tv med en Mars glass till efterrätt.
Idag blev det Liseberg med far, faster o Kent. Det var sjuukt varmt, men hade de gör trevligt med rätt mycket åk och skratt. Elsie är så himla skön när hon åker juke box, skrattar hela tiden och ah du är grym. Sen så ville hon testa på de båtarna som bara åker runt och som guppar, ah de som bor har vart på liseberg vet nog, ligger bredvid tyrolen o flumeride. Hon och jag sprang in där, tänk en på 50 år (hon är lite äldre men vetinte hur mycket) :D, och en som är 19 gå in där bland alla småbarn och åka den. Alltså vi hade såå sjukt skoj när vi åkte den, vi skratta så vi grät och skratta också genom hela åkturen, du är cool faster :D.  Sen kom vi väl hem vid ja halv 10 eller vad nu klockan kunde vara.
Föresten vår busschaffis när vi kom till frölunda torg kunde jag sitta kvar och åka hem med den, så sa han i högtalarna "jag är rätt ny på denna vägen, med buss 94, så skulle uppskatta lite hjälp av någon som kan", så sa en av passagerarna när vi skulle svänga ut från busshållscentret "sväng höger" haha, de var den hjälp han fick. Men tror han hitta rätt ändå, rätt lätt här i frölunda.
Men aja nu ska jag lägga ner, blev för lång nu igen :). Ha de gött i värmen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback