#333333

10 juli 2008

Idag blev det också kära pressbyrån, men sista dagen av sommarjobbet, men nu är jag ju anställd där istället, så det är ju ännu bättre. Glenn och Carina, ni är bäst och tack så hemskt mycket för presentkortet på bio, 400;-.
Idag har vart en speciell dag, det var en sjuksköterska som kom in på pressbyrån och sa att en man som sitter här utanför väntar på en taxi vid 14.00 tiden, så skulle jag gå ut och se till så han kom med sin taxi. Men jag kom ut lite sent, så han missa sin första. Han hade lite problem med att komma upp från bänken, för hans muskler var jätte stela så han kom inte upp själv. Men som sagt han missa den första taxin, men efter mycket om och men så kom en till taxi som hjälpte han. Jag förstår ärligt talat inte varför taximänniskorna  inte går till ingången, för det är ju där alla som åker färdtjänst/taxi kurir sitter. Vissa behöver hjälp som denna mannen, och jag menar han kunde inte gå själv, skulle han sitta där helt själv utan att någon hämtar/hjälper han? så sjukt dålig stil, men aja han fick iaf hjälp av snella mig. ;D
Annars idag har man inte gjort så mycket, åkte hit och fixa lite mat och så.

Imorgon blir det fullt upp, ska först till försäkringskassan för att fixa lite grejer, sen jobba hos morsan lite också, sortera lite papper. Sen till Kärra igen, och då är Nettans mor & finn här.

Föresten, kanske är laktos känslig, för min mage sätter sprutt när jag äter yoggi, mjölk och så!, usch hoppas inte på det men, har ju växt ifrån en massa annat som jag är väldigt glad för.
Aja ska ta och fixa lite annat, Ha de guutt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback