#333333

22 juli 2008

Igår hann jag inte skriva blogg innan tolv så det blir idag istället.
Igår var man först på pressbyrån och tog hand om dessa tidningar som tog längre tid än jag ana, men blev iaf färdig vid halv 3. Efter det åkte jag till rosenhill för att träffa Rebecca, vi gick till elida vid hamnen och sen fick vi skjuts av Rebeccas far till Ytterby för hon/vi skulle vara barnvakt för hennes bröder. Vi var så hungriga så vi åkte in på drive in på mc donalds, tack så mycket. Måste säga att Stefan som hennes far heter är verkligen gör snäll och go. Men tillslut kom vi hem till henne och vi fick i oss maten, sen blev de lite prat m,m. Efter vi lagt dessa godningar, blev det film och den var jätte bra, en film med Will Smith och hans riktiga son! Men vid 23.19 tog jag bussen hem och kom hem vid 1 tiden, så är de när man bor på andra sidan stan. Sen kunde man inte sova på någon timme så självklart satt man uppe till halv 3 eller nåt. Men vakna halv 1 idag, och jag borde egentligen åka till trafikskolan för att plugga rikligt med teori, för det behövs men först ska jag iaf duscha.
Resten av veckan blir rätt full kan jag ju tro, mycket att göra. men  ha de gött !

Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha jasså kanske borde sicka hem honom till dig då hahah:P

2008-07-22 @ 15:31:52
Postat av: becca

ja min far är hur snäll som heslt ibalnd;D

2008-07-28 @ 13:57:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback