#333333

30 juli 2008

Ja då har de gått några dagar igen, värmen ja den är kvar, men hoppas att den håller kvar. För nu börjar det kännas som sommar, i måndags så blev det pressbyrån från 11-15, gjorde dessa tidningar som vanligt. Efteråt skulle jag åka till körskolan för att göra lite test, men jag var så hungrig så jag åkte hem & åt istället. Sen ringde Sandra, de skulle hämta mig kvart över 5 ungefär och därefter åkte vi och gjorde lite ärenden.
I tisdags blev det dags för kalas för Sofia och Linus, de fyllde 11 och 7 - oj oj vad de växer. Där blev det en hel del guitar hero, eftersom Linus fick det i present. Sen jätte god mat och tårta, efter allt stoj så körde jag hem. Fick ovanligt många kärringstopp och jag var ärligt talat INTE nöjd med körningen. Men kom iaf upp i 90 km när jag körde, det var allt skoj men väntar på att få köra på motorvägar m,m. Idag har man ju då också vart på pressbyrån, det blev tidningarna igen och lite kassa i slutet som att jag gjorde tidningarna på 40 min. :D Slog vad med Alex, han sa: Johanna ska du slå rekord på att få upp tidningarna på 40 min. Så antog utmaningen och jag hann det, han var allt lite impad! :)
Jag drog till körskolan efteråt och gjorde två test på samma grej fas A. Fick bara 41 första gången och 44 andra gången, kände mig inte alls nöjd, men kan väl erkänna att man inte pluggat så mycket. Så det får vara bra för denna gången, ska väl dit imorgon också. Efter provet åkte jag till stan för att träffa Emma och Ida, vi skulle gå på bio. Filmen Sex and the city, och fan va rolig den var! Charlotte är så skoj, höll på att skratta ihjäl mig vid ett tillfälle. :D Sen åkte man hem och nu sitter man här, sheet de kändes ingen bra att skriva blogg idag, fick inget floow i det. Haha!
Men aja ska väl sova eller nåt nu, föresten jag fixa ett vuxenbankkort med dosa och telefonbank :D, så snart får Johanna ordning på sin ekonomi igen. Bilderna jag lova om får vänta lite, för jag får inte in de i denna datorn, så jag måste sitta vid en annan dator och sedan skicka över de via hotmail för att sedan lägga ut de här, så det dröjer med det också. :)
Ha de gött !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback