#333333

20 juli 2008

Ja då var de dags igen då, som jag var uppe halva natten igår så sov jag ju till 13 idag, men tydligen så räckte inte det så jag gick på toa sen slängde jag mig i sängen och somna om till 15.00!.
Då såg jag mycket piggare ut sa morsan! hihi, men inte konstigt 11 timmars sömn ska man bli pigg på. Men då är frågan hur svårt det blir att komma upp imorgon!
Annars idag åkte jag och morsan till Kaima för att lämna och hämta saker. Köraren, det var jag och det gick faktiskt jätte bra, morsan var nöjd med mig, fastän jag fastna vid ett röd ljus, men bara för att jag hade stannat och hade i 3an när det blev grönt, inte så smart! :D Men hittar dragläget mycket snabbare nu, och det är jag glad för!
Sen när jag körde hem så gick det också väldigt bra, men lugnet gör allt!
Men ska ta och göra lite andra saker nu, Ha de gött!


Ps, min namnsdag imorgon!


Kommentarer
Postat av: Kjell



Grattis på namnsdagen...

Ha en bra dag...Kramar...

2008-07-21 @ 07:33:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback