#333333

16 juli 2008

Oj nu var det ett bra tag sen jag skrev känns det som!
Har hänt en hel del så förbered er!.
Har sovit hos Nettan hela veckan som varit, på fredagen kom Maria och Finn, sedan på lördag kom Nettan m familj hem från Trova. På söndag blev det som sagt lite dator och bad, men Sofia fyllde 11 år & då blev det stuvade makaroner m falukorv och blåbärspaj som efterrätt. BRA val tjejen och grattis ännu en gång! sen på kvällen spelade vi lite dator och badade i poolen. 
Men på måndag så åkte jag och jobba på pressbyrån vid 11 och tog hand om tidningarna. Blev inte riktigt färdig för var tvungen att sluta vid 15 annars skulle jag aldrig hunnit till Ullevi vid 18. Åkte hem emellan och blev lite stressigt med bussen, men jag kom iaf till Scandinavium vid 16.45 ungefär, och vid 17 kom Nettan, Maria, Kjell & alla tre barna från Liseberg för vi skulle käka lite mat innan jag och Nettan skulle arbeta på Gothia invigningen. Det blev stressigt där också för hon som tog beställningen var gör seg och bara tralla runt! tog 20 min att få maten. Det säger väl det mesta. Nettan och jag slängde nästan i oss maten när det slog oss att vi hade 20 min på oss, tur att vi var i närheten iaf. :)
Vi hann med 10 min marginal så det var gött, fick på oss tröjor och sen blev det kiosken. Vi hade det gör nice, men inte så värst mycket folk tyvärr, men men det var grymt att stå där och se 52 000 ta fram gul / blåa ballonger och vifta med de när svenskarna gick in på planen. ;D Rysning som heter duga!, sen paret som gifte sig där inför alla dessa människor. MAFFIGT! Kom hem till Nettan vid kvart över 12, så då var det bara att lägga sig.
I tisdags så åkte vi paddan med Nettan m familj, Maria, Finn & jag. Det var nice fast det blåste en hel del när vi var ute vid de stora vattnet. Men det gör man ju gärna om, alltid mysigt att åka den. Sen gick vi till Saluhallen för att kolla lite, och sen såg jag att min buss kom så det fick bli ett hastigt hej då.
Idag har man bara vart på pressbyrån och jobbat två timmar för att få upp dessa tidningar. Sedan åkte jag hem och när jag klev innanför dörren sa mamma "stopp, lukta" drog ett djupt andetag och kände en konstig lukt. Men efter ett tag hitta jag det, jag skulle göra varma mackor i micron och där hitta jag en skål med broccoli och morötter, de hade legat där i några dagar, usch!. Men senare så åkte jag och mor till Majornas trafikskola, för att skriva in mig där. Så nu är jag också inskriven i en skola, men jag siktar mest på att plugga och klara teorin som jag har i aug. Jag körde därifrån och det gick rätt bra, men är fortfarande väldigt hastig i mina rörelser, och parkera suger jag på. Körde självklart på en kant idag också, förlåt mammas bil! Jag ska bättra mig. Men jag kunde iaf köra i regn, och det är inte illa. ;D
Aja detta blev ju ett relativt långt inlägg, så nu ska jag ta och dra.
Ha de göött!

Kommentarer
Postat av: Vikkan

Kul att du kommit igång med ditt körkort! Tävlar du och Nettan om vem som ska få det först måntro??? ;D



Vi mår bra hela familjen. Idag eller igår (eftersom klockan redan hunnit bli 00:20) försökte Elias krypa. Han fick benen under sig och stod och vaggade långa stunder men fram kom han inte. Snart släpper det och då blir det till att jaga honom över hela huset!

Kram

Postat av: Jenny

Ohh ja de är sjukt störande med folk som tar ens tvättid osv och när dom inte har tid själva!!

Hoppas allt är bra med dig?;D

Kram

2008-07-17 @ 23:40:29
URL: http://kavita86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback