#333333

1 juni

Tjennaa, idag har det som sagt vart sjukt varmt, gick en timmes promenad runt fiskebäck, det var väldigt skönt, för sjutton gubbar, nu ska jag fixa en mage som heter duga iaf. :P Gör situps på morgon och kväll, så det måste ju ge lite resultat iaf. När solen tillslut var på våran balkongsida så satte jag på mig Nickes hörlurar, satte på Ipoden och satt i solen och njöt, riktigt gött. Annars har man inte gjort så mycket, man borde faktiskt kolla lite vad jag ska ha med mig på onsdag, sällan att jag hinner det på mån/tis. Mycket att göra nu innan, men som sagt det löser sig nog.
Idag är det också den 1 juni, och se allihopa nu skrev jag inte mars som 2 st kommenterade på förra inlägget. :D Men ska ta och göra nåt annat, ha de guutt !
Föresten, lite bilder som inte kommer in på bdb.
Det var när vi var hos Rebecca, fina va ;D
image109  image110

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback