#333333

17 juni 2008

Ååh så sjukt lycklig är jag just nu, idag på pressbyrån fråga jag Carina ifall jag fick mina 40 timmar i veckan utan att jobba 40 timmar, så sa hon KLART du ska ha det. Det förtjänar du så mycket så lätt att vi fixar det. Det är såhär, inom kommunen så får man jobba 40 timmar i veckan, på vardagar till senast 19. Men de tyckte inte jag behövde vara där till 18 varje dag, så jag får 40 timmar i veckan trots att jag inte jobbar så länge. Lite sooft, och sen fyllde Carina också i det papret som gör så att jag får min matersättning från skolan. Alltså om man köper sin egna lunch. På det papret ska hon betygsätta mig, och det var så sjuka bra betyg så jag höll på att skutta runt av glädje inombords. Att få sådana omdömen är ju helt sjuuukt, och ja Jag är ju Johanna Persson, och hon gör alltid ett bra jobb. :D
Annars idag kom man hem vid 17, sen har jag ätit, kollat på tv och bara tagit det lugnt, kraften suger åt sig allt när man jobbar. Men ska gå ut och gå nu, behöver luft och rensa mina kära tankar.
Ha de göött !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback