#333333

18 juni 2008

Jaha, då kan man väl säga att Sverige är så gott som ute ur EM, står just nu 2-0 till Ryssland. Men men, annars idag har det vart pressbyrån som vanligt, och fick gå hem lite tidigare idag så det var skönt. Nu är det så segt att gå upp på morgonen, inget man vill göra precis, så man går alltid upp 40 min innan man börjar, och det är väl inte särskilt bra. Ingen frulle och stressad morgon är väl alltid det värsta, men ändå kommer jag inte upp i tid.
Aja fick sluta halv 4 istället, så då gick jag runt på torget och kolla lite. Konstigt nog kom man hem med ett par shorts och ett linne för 200 ;- totalt, så där var 200 kr borta.
Sen har man inte gjort särskilt mycket, tagit de lugnt och kollat lite på sverige matchen.
Igår var man ju ute och gick en promenad, den var allt behövlig & mer behöver man väl inte säga. Men men, nu ska jag försöka sova så man kommer upp i tid någongång på morgonen.
Ha de göött ! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback