#333333

3 juni 2008

Sådär, då är man uppe med tuppen, igår satte man upp en tid för att tvätta. Från 8 - 11, har delvis en helt fullspäckad dag annars. Ska träffa Becca klockan 12 i stan, köpa blomma eller nåt till Anna, sen 12.20 ska vi träffa Julia. ;) Vi åker till Hvitfeldtska och ger henne dessa saker. Åker nog antingen till stan eller frölunda för att Rebecca ska köpa mobil om hon fixar det själv, och jag ska köpa hörlurar. Sen vid 17 åker vi till Anna på hennes studentskiva och är där ett tag. Jag måste hem, packa resten och tänka igenom allt noggrant, och nedrigt, jag har redan resfeber. :D Trallar runt här hemma som aldrig förr, sjunger, och är ovanligt glad. Men jag måste faktiskt sätta punkt här.
Ska tralla ner till tvättstugan och köra en till omgång med tvätt. :) Ha de gutt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback