#333333

30 juni 2008

Idag blev det pressbyrån och jag tvinga upp mig vid 9 trots att jag var sjukt trött, jag slapp iaf stressa så det var väl bra. Första delen av dagen blev med Ettan (Henrietta), blev att jag fick ta hand om de sjukt tråkiga tidningarna, och det blir ju bara värre när folk skulle ha just en annan tidning som inte fanns i den jag höll på med, och det gör så det tar betydligt mycket längre tid!, *pust*. Sen fick jag lunch vid 13 tiden, och efter det fortsatte jag med tidningarna, fick ta kassan lite då och då för att mycket folk kom på en gång, sen några folk med western union. På eftermiddagen vid 15 kom Carina, fick jobba till 18 idag ;D, men jag gör det med glädje, inget jobbigt att stå där och hjälpa oftast mycket trevliga människor. Carina skickade också in min lön idag, så den får jag nu i juli. ;D Ingen höjdar lön precis, men gött att få lite plus på kontot! Annars idag efter jobbet åkte jag hem, och jag åkte med morsan till Lee and loft för mor skulle få lite hjälp! :D Efter det åkte vi till frölunda igen, och det blev att jag fick köra runt lite gran i frölunda, det gick rätt bra, fast mamma säger att jag är en rally calle när jag glömmer att växla ner i dessa kära kurvor :D då åker nästan allt ner på golvet, tihi! och jag kanta bara en kant, vilket var när jag skulle parkera hemma. Så mamma var relativt nöjd, ska börja i trafikskola också snart. Måste beställa teoriprov, för jag ska fan ha ett år på mig att köra upp! vilket man inte får om man inte klarar teoriprovet innan 31 aug. Annars idag har det blivit datorn, och strax ska man hoppe i sängen! Ha de guutt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback