#333333

22 juni 2008

Då har midsommarafton runnit förbi också, det var en trevlig dag. Var hos Nettan med familj, sen var också hellmans där - Peter, Karin, Jimmy & Bobby. Även Jimmys tjej Johanna var med, Kjell, Sandra och hennes kille Andreas och jag då. :D Så vi blev 14 st totalt, vädret var ändå helt okej om man bortser regnet som kom lite då och då.
Det blev brännboll, och vårat lag vann med två poäng. De andra laget fuska lite, men det hjälpte inte ändå. :D Det blev också väldigt god mat, vanlig midsommar mat i början med nubbe, till och med för de som var över 18 år. Det brände i halsen kan jag ju meddela. :P Sen skulle vi göra en frågesport om oss själva och alla fick skriva en fråga var om sig själv. Det var mycket kluriga frågor det blev, men vissa klämde man allt. :D
På kvällen blev det grillning och sen var alla så sjukt trötta så vi satt i soffan och tog de lugnt. Men lätt att det var en trevlig midsommar. Dagen efter var alla trötta, men det blev mat, studsa studsmatta, äta mumsiga jordgubbar och jag menar de var verkligen jätte goda. Sen blev det ännu mer studsmatta, och sen åkte Andreas, Kjell & Sandra hem men jag tänkte att jag kan stanna en natt till för idag blev det att jobba på mammas jobb. Helvetes hög med papper att sortera och sätta in i nummerordning i pärmar. Det är väl inte världens roligaste jobb men nödvändigt javisst. Det blir väl lika mycket papper när man kommer dit nästa gång. Men idag gjorde vi ett grymt jobb och slitsamt var det, så gött tjejor. :) Men aja sen gjorde man inte så hemskt mycket mer, men ska ta och hitta något annat att göra, tack alla för denna helgen. Ha de gött !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback