#333333

29 juni 2008

Det var ett tag sen nu igen, dagarna går så snabbt så man orkar inte uppdatera ibland. Det har väl hänt en hel del, i fredags var det pressbyrån och efter så åkte jag till fiskebäck för att träffa becca, vi skulle gå till Julia för att ha en myskväll med varandra. Det blev hembakad pizza med färdig deg, och den blir lika god varje gång! Något man måste köpa. :D På kvällen kom Anna, och vi bestämde oss för att kolla på film, och det blev tillslut filmen "djävulen bär prada" och den var faktiskt rätt bra. Sen vid 12 eller 1 blev det läggdags och vi alla klämde in oss i vardagsrummet, Anna och Julia skulle upp och jobba dagen efter så ja inte många timmar man fick till sömn. Gick upp vid 8 för att käka frulle! vid tjugo över 10 skulle Julia iväg, så jag och Rebecca gick vid 9.45 för vi trodde att bussen gick kl 10.03, men det visa sig att den bara gick 34, så det var bara att ta på sig hörlurarna och traska i segaste takten ever! Var framme ungefär när den bussen skulle komma dit, fast 5 min innan. :D Den dagen gjorde man inte så mycket mer än vila och satt vid datorn.
Idag blev det iaf lite mer, sov till 11.20! gick upp , åt lite mat sen fixa man iordning sig och åkte till torget för att köpa presenter till en tjej vid namn Linnea. Hitta så grymt söta kläder så jag blev kär i dem! En t-shirt, en svart klänning med fickor fram och vita leggins med spets!. Sen hitta man också en t-shirt till mig, en sån i lite större modell, men gud vad nice.  SKulle jag suttit vid den andra datorn skulle kläderna kommit upp här på bloggen, men icke! De kan jag kanske sätta ut imorgon. Senare idag blev det ju att åka till Linnea och det blev riktigt god mat, kyckling med egen potatissallad och väldigt god tzatsiki som jag vanligtvis inte gillar! :D Men ack så gott!
Kom hem vid 9 och nu sitter jag här, funderar starkt på att sova. För är ingen höjdare att gå upp på morgonen! och imorgon blir det att ta hand om tidningarna igen! Nog de enda som jag inte tycker är skoj, men ibland får man ta det. :D
Föresten har lagt in lite bilder på bilddagboken om ni är intresserade. Har ju lösen på den, vill ni veta eller glömt av får ni fråga så fixar vi det. Ha de gutt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback