#333333

13 juni 2008

Idag fick man verkligen sova ut, sov till 13.45 ungefär och nedrigt vad skönt det var. Vaknade inte av nåt ljud som jag oftast brukar göra utan verkligen sov ut, GÖTT!
Idag har man bara varit hemma och tagit det lugnt. Sen kom morsan hem och lagade mat, men den blev inte särskilt lyckad efter det har man inte gjort allt för mycket.
Vill bara resa utomlands och vara borta i några veckor, men den resan blir nog inte förns nästa år kan jag tänka mig. Sen måste man ju hitta någon att åka med och det är väl den svåra biten. Men klart att man ska lösa det, för den resan kommer jag alltid tänka på tills jag åker. Men aja ska väl försöka hitta på nåt annat nu, men anar att det blir att sitta här tills jag ska sova, men ha de gutt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback