#333333

3 juni 2008

Ja denna dagen har vart sjukt stressig, iaf på morgonen då det gällde att gå upp med tuppen. Klockan 8 var jag nere i tvättstugan, två tvättar gick in första. Gick upp igen, duscha & blåste håret. Tvätta en tvätt till och sedan stack jag till torget för att köpa leggins, men ett par shorts och strumpor följde också med hem. Blev dyrare än jag tänkt mig :D.
Åkte hem igen, och sedan gick jag ner och hängde upp resten av kläderna i torkskåpet. Det slog mig då att jag skulle ta bussen 20 min senare, så det var bara att springa upp och fixa iordning. Kom med den buss jag tänkte, så det vart ju perfa. Träffa Rebecca i stan, och köpte blomma, gick på långeman Johan i butiken som också skulle på Annas. Vi köpte tre fina blommor var, och sen kom Julia också. Sen begav vi oss till Hvitfeldtska och höll på o svimma, de var så varmt så man visste inte vart man skulle ta vägen. Anna sprang ut, och tjejen du förtjänar verkligen studenten, är så sjukt glad för din skull att du klara vägen ut, se dig så lycklig gör mig överlycklig. Hinder stoppar inte Anna Rosengren, utan du kämpar och kämpar tills du når dina mål. Grattis verkligen! :D
Sen fördrev jag och Rebecca tiden genom att äta på donkan, köpte mobil (inte jag, becca), köpte också tidningar så jag har att läsa när jag trallar runt där alldeles själv i Helsingfors och Landvetter.  Just det, köpte också de grymma hörlurarna, fett va bra de är alltså. :D Åkte hem till Anna, och vi var där till 19, fick sedan skjuts av morsan, så det var snellt.
Detta blir ett lång inlägg så bered er :D
Hann ju inte berätta om igår, var först på pressbyrån, åkte sedan till stan för att Sandra skulle äta kina buffé, efter maten tänkte vi gå till Tintin och den ska finnas vid avenyn säger Sandra. Vi leta där ett bra tag tills vi tröttnade och vi gick till ett annat kafé och tog oss en varsin paj med vaniljsås på och en Cola till den. Det var lite skoj, mitt sugrör var sönder men det tänkte ju inte jag på. Så jag sa, varför är det så lätt att suga för dig när jag inte får upp nån cola alls. Sandra var så smart så hon sa att sugröret var sönder. :D Hämta ett nytt och det gick prima bra.
Efter fikat så gick vi till brunnsparken och skilldes åt, men vi hade det trevlans. Så det får vi väl göra en gång till när man har tid under lovet.
Nuu ska jag strax sova, och som sagt detta är väl sista inlägget tills den 12 juni, om jag inte får låna dator hemma hos dessa sköna kussar. Men de har ju flyttat precis så får se hur långt de har kommit i flytten.
Upp klockan 06.20, så ska se till att allt är packat och klart sen sova. Är lagom nervös och har nog lite resfeber ;D Attans skit , nu glömde jag ju köpa goodis, och inte har nån affär uppet klockan 7 på morgonen. :( Skulle ju köpa svenskt godis, för det är tydligen mycket godare här än där. :P MEn shiit happens, kan inte tänka på allt.
Detta är nog mitt längsta blogginlägg på år och dag, men nu ska jag sätta punkt och sova.
Ha de guutt !! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback