#333333

25 juni 2008

Nu var det ett tag sen jag skrev igen, hoppas ni alla mår bra.
Sen måndags har man ju varit på pressbyrån, igår efter pressbyrån åkte jag hem, kolla på hell´s kitchen - det är så grymt roligt med alla Gordons sjuka kommentarer. Jag skulle ju träffa några st på berylls busshållsplats och hjälp vad bråttom jag fick dit, fick halvspringa för jag hade missat bussen hemma. Men jag hann med 2 minuters marginaler, *phu*. Vi åkte in till stan för att äta på restaurang och det blev tapas med Johan, Oscar, Julia, Anna, Louisa & jag då. SÅ det blev en sjukt trevlig tillställning med en cider till maten. Efter maten drog vi till Haga, jag, Anna och Oscar var nära på att bli påkörda av 7ans spårvagn! Men aja vi alla kom på spårvagnen och vi gick till ett mysigt café. Där blev alla så trötta och Oscar skulle upp vid 4/5 tiden dagen efter så vi bestämde oss för att ta bussen hem.
Då kanske klockan var 22, när vi kom till beryll igen, vi började traska hemåt och vid apelsingatan sa jag, Julia, Anna hejdå till Oscar för vi skulle gå hem till Anna. Han var så trött så han skulle hem och sova, för imorgon ska han åka till Hong Kong. Vi andra 3 hade jätte trevligt, satt i deras kök och snacka minnen och så, Agnes vad den tjejen förändras, men på ett bra sätt, så gullig. :D Det är iaf vänner för livet, och denna dagen sluta med att jag kom hem vid kvart över 11 ungefär.
Idag har man jobbat ännu en dag på den kära pressbyrån, rätt mycket att göra, eller ja folken kommer ju samtidigt och maskiner krånglar, m,m. Sen är jag och Glenn grymt bra på att sälja lotter som pengarna går till Synskadades riksförbund, kan ju säga såhär. Förra månaden sålde vår pressbyrå 11 st YEZZ lotter på 1 månad, och nu har vi sålt mer än 100 på två veckor, och de kallar jag faktiskt rätt bra. :) 50 lotter bara idag!
I helgen blir det myskväll hos Julia med övernattning, och på lördag kanske övernattning hos Rebecca. Så fullt upp och snart är det ny vecka. Nu får ni vila era ögon, Ha de gött !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback