#333333

1 mars 2008

Härligt lir idag tjejer, dubbel vinst borta är inte fy skam :D GRYMMIT!
Men om lilla jag kunde vaknat på rätt sida så skulle det vart ännu bättre. Men fan va grymma ni är som gjorde resultat! Det blev också två personbästa av samma person. 790 och 807, Sandra Eriksson "fisen".
Annars efter dessa härliga vinster så åkte jag, nettan, helen, sandra och riitta å käka mat!, det var mumsigt hade inte ätit så mycket, mycket matbrist blir tillslut mycket dålig bowling. Förklarar nog mitt spel i inhoppet, hemskt!.
Har inte gjort så mer än kollat på melodifestivalen och kränkt chips med lökdipp o påskmust ! MUMS i magen.
Det var iaf inga dåliga låtar som gick vidare, tack lov för det, de första låtarna sög ju :) :P.
Nu ser min säng oerhört skön ut, så ska testa den alldeles strax. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback