#333333

12 mars 2008

Idag har vart en rump dag, helt meningslös. Vem kan göra så lite i en skola?
Först så satte jag, sandra och emran upp två soffor i uppehållsrummet och möblera om lite, sen fixade jag en lampa som var helt sjukt jobbig att sätta ihop. Fick nästan flipp! vem kan konstruera en sådan svår lampa? :P
Men iaf, uppehållsrummet blev la helt okej!
Sen gick jag och amie igenom ett diagnostest, och det gick väl relativt, bara en massa slarv fel kan jag tro. Efter lunchrasten halv 1 kom elever från Tessin upp, skulle prata om innebandytunering o fotbollstunering, vem orkar.
Jag fick äntligen hem lite grejer att göra från skolan, det vill säga - datorkunskap och en uppgift i administrativ service. Aja efter det typ halv 2 gick vi ner i köket för att prata lite om Vår ruset som är i maj, det har vart min dag i skolan. Röövit!
Åkte till stan, för att träffa mor min, skulle lämna lite skattebrev till skatteförmedlingen eller nåt.
Hon är inte smart, hon säger att vi ska träffas vid parkeringsautomaterna så går hon själv till Arkaden när hon ska gå till Östra Hamngatan 16!! Vilket är precis utanför Nordstan! Mor i ett nötskal.
Blev mat i stan också, pasta carbonara - As gott! Efter det blev det bowling, gick la relativt men har ingen ork, är så trött numera. Men är matchfri i helgen, så får väl se vad som blir.
Ska nu göra lite i min underbara Programhanterings bok :D Woohooo! det är lycka :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback