#333333

13 mars 2008

Ja då är det snart fredag igen, och lovet närmar sig. Bara en vecka kvar, skönt ska jag säga er alla.
Men i måndag och tisdags blev det ju pressbyrån. Efter pressbyrån i tisdags så träffade jag Jenny en stund, vi tog en fika, köpte nässpray, inne i apoteket träffa vi på rebecca också, så det va otroligt skoj! efter fikat och de blev vi  helt slut, så vi bestämde oss för att åka hem och vila. Tack jenny det va otroligt roligt att prata med dig igen. Vi får göra det snart igen!
Aa onsdagen berättade jag i det inlägget innan, idag torsdag hade vi typ idrott och jag vann 21an i basket.
Annars så har jag städat mitt rum, eller rättare sagt plocka upp alla handukar som låg på golvet och så. Blev iaf lite renare. :)
Imorgon blir det skola och då ska jag, ala och amie va nere i köket, så det kommer inte bli nån riktig skolvecka denna veckan, och inte heller nästa, är ledig torsdag och fredag. Så det blir gött.
Aja annars händer inte mycket, ska ta och kolla nåt annat, GO´ KVÄLL


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback