#333333

14 mars 2008

SKÖNT, äntligen fredag och den har rusat fram som alltid.
Idag blev det bara jag och Ala i köket, för Amie har en väldig förmåga att skolka, men vem gjorde inte det i ettan. Blev lite god mat och mycket prat, vilket kändes väldigt bra. Tina du är wonderful!
Nu i kväll blev det inte så mycket mer än att kolla på Let´s dance, nu för allas skull tycker jag att karl-petter och jeanette ska åka ut, tråkigt men jag menar, de andra är betydligt mycket bättre. So i´m sorry to say this, but Karl-Petter, detta är slutet för dig.
Annars är allt bra, längtar bara till ledighet och softa dagar. Ska träffa en kompis den 24/3, henne har inte jag sett en gnutta av på 3 hela år, det ni. ;P
Men imorgon eller söndag ska jag nog fixa mitt bankkort och den nya koden, men det är bra när jag inte har ett kort som funkar än, för spar ju pengar på det.
Har ju också städat mitt rum, så det är en aning mycket renare, mamma dammsög och jag plocka undan allt på golvet. :) Aja godkväll!!

uppdatering
han har sina fans kvar, så han får vara med ännu en gång.
nästa vecka tror jag inte de klarar mer, men who knows ;P
Det är ju karl-petter vi snackar om. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback