#333333

17 mars 2008

Här tror man att våren var här men när man vaknar och tittar ut så snöar det.
Jag var tvungen att kolla  vardagsrummet också för att se ifall det verkligen va sant, och det va det.
Det ska vara VÅR!, kom tillbaka nu va.
Idag var de sjukt mycket att göra på pressbyrån, tidningar efter tidningar, påfyllning av dricka, och sätta ut prislappar och så. Det var till och med att jag jobbade 40 min sent, men jag trodde inte klockan va så mycket så jag brydde mig inte. Tänkte dra till strike & co för att kolla DM, men jag tror jag sitter hemma och kollar på det via datorn.
9 dagar kvar, och endast 3 dagar kvar tills lovet börjar, så sjukt skönt.
Köpte också 2 linnen, ett svart och ett vitt, alltid bra att ha de klassiska färgerna i ett par linnen.
ha en bra dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback