#333333

18 mars 2008

Idag har det vart pressbyrån, plocka upp tobak, prata med kunder, fyllde på med dricka m,m. Det var iaf fett nice, i slutet på dagen träffa jag en gammal idrottslärare, vad du nu heter, det va trevligt att träffas igen. :P Världen är allt liten, han kände Glenn och jag känner han. Sen fick jag ett påskägg av Glenn också, snällt - tack så mycket!
Annars har det inte hänt så mycket mer, kollat på tv och diskat världens största disk, som va så äckligt!! SKÖLJ tallrikar, glas efter er, så blir det inte så snuskigt när man ska diska.
Ojoj, jag är ledig redan på torsdag, så imorgon är sista skoldagen innan påsklovet, hurra! :D
Fick också plattat mitt hår, alldeles själv, börjar ta sig. Va sämst på det innan. :)
Aja ska soova snart, eller först ska jag kolla upp en uppgift från skolan, se ifall de är en jobbig, annars får jag göra den under lovet. :)
Ska också packa min väska inför imorgon, ska springa! USCH :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback