#333333

25 mars 2008

Är detta ett skämt eller nåt, det snöar skit mycket nu! Fan vill ha vår nu, inte ännu mera snö.
Jag vet iaf vilka som blir gladast, och det är alla dessa barn. Jag skulle nog också vart rätt glad i deras ålder, men nu vill jag ha vår. Det är ju slutet på mars nu, och så snöar det. Hjäälp. :P
Men aja kunde inte sova längre så är vaken nu.
Påsk helgen har allt vart skoj, massa från finland va där så det var fullt hus hos nettan.
Annars i veckan fyller jag år, ska sova hos rebecca tors-fredag och på lördagen blir det att kolla på bowling, troligen spela bowling och sedan på kvällen blir det romerskt bad och party bowling med klubben.
ska försöka få i mig lite frukost och kanske ta en del av vår hemska disk!
Trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: becca

va skall du vara med mig på tordag och fredag? det hade jag gglömt:P hahahahaha skoja:P så senil har jag inte blivit ännu! hahahhahaahha min tråkmåns

2008-03-25 @ 18:49:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback