#333333

25 mars 2008

Jaha idag duschade jag och har diskat för denna veckan, sen får niklas diska på fredag, för det blir ju lite disk resten av veckan också ;)
Idag är också sista dagen som 18 år, så jag blir alltså hela 19 år och ett år ifrån 20.
Tiden bara rullar iväg, åren går så snabbt.
Nästa år fyller jag 20, pappa fyller 50 år! och morsan fyller 49 och brorsan fyller 21 eller är det 22. tror det är 21. :P
Jag vill verkligen få reda på exakt tid när jag föddes,  vore skoj ju :D
Men aja annars har man inte alls gjort så mycket.
Ska ta och sova strax, sover nog i vardagsrummet så somnar man till tv:n :D Skönt faktiskt.
Ha en oerhört bra kväll, och dag imorgon för det ska iaf jag ha.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha nicke fyller ju 21 i år ? :P

2008-03-26 @ 19:43:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback