#333333

26 mars 2008

Dagen började med att jag vaknade av Niklas väckarklocka ca halv 6.
När han hade gått kunde jag inte somna om, så då gick jag upp. Sjukt pigg va jag också.
Gjort rätt mycket idag, handlat, gjorde korv med brö, åkte iväg en snabbis och fixa lite grejer.
Sen åkte jag hem igen och hämta träningskläderna o åkte till torget för att kolla en snabbis på skor.
Hitta ett par skor faktiskt under den lilla tiden jag sprang runt där.
Åkte sedan till gamlestan, träna ca 1½ då va både jag och Petra helt slut, spelet eller käglorna va inte på min sida. Men ack så skoj :P, fick en massa gratulationer och lite kramar idag iaf. TACK för alla gratulationer, ni är bäst! :D
Det blev pizza och nedrigt vad god den var.
Aja har massa planerat innan jag ska åka till Rebecca imorgon, så får vakna i tid för allt som ska hinnas med.
God natt ! :D :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback